kandydatów
Technik prac biurowych
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu; wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących; opracowywanie instrukcji kancelaryjnych; sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt; organizowanie pracy biura lub sekretariatu, w tym kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy; wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism itp.; przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną; udzielanie informacji.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: gruziński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 010 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 151