kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Praca biurowa o charakterze statycznym
związana głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związana głównie z poruszaniem się po terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie. Na stanowisku pracy mogą wystąpić warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycją ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, praca kancelaryjna.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe, użytkowane przez Wydział Łączności i Informatyki KWP w Krakowie mieszczą się przy ul. Mogilska 109, parter, I,II,III piętro budynku D - nie w pełni dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu: wąskie ciągi komunikacyjne, ciężkie drzwi wahadłowe na terenach
komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni. Pomieszczenia posiadają małą powierzchnię, słabą wentylację a także sztuczne oświetlenie (używane całorocznie). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, telefon,skaner, drukarka, meble biurowe. Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych: niszczarka papieru, urządzenie wielofunkcyjne.
Zakres zadań
- prowadzi ilościową i wartościową ewidencję głównych rzeczowych składników majątku łączności i informatyki oraz wartości niematerialnych i prawnych, dla jednostek Policji woj. małopolskiego,
- prowadzi zagadnienia związane ze skompletowaniem i rozkompletowaniem sprzętu oraz przekazuje sprzęt między jednostkami/komórkami organizacyjnymi,
- opracowuje otrzymane protokoły stanu technicznego,
- gromadzi i analizuje dane przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego niezbędnych do sporządzania zestawień i sprawozdań oraz prowadzi analizę w zakresie użytkowanego sprzętu łączności i informatyki,
- współpracuje z Wydziałem Finansów w zakresie ewidencyjno-księgowym,
- wspiera w zadaniach oraz zastępuje pracownika sekretariatu wydziału polegające m.in. na zapewnieniu obiegu dokumentacji w wydziale: kompletowanie, rejestracja, doręczanie i ekspediowanie korespondencji m.in. przy pomocy wykorzystywanego w KWP w Krakowie sytemu INTRADOC,
- prowadzi uzgodnienia sprzętu użyczonego i stanowiącego własność Policji,
- sprawdza oraz wycenia sprzęt użyczony i stanowiący własność Policji w trakcie przeprowadzonej inwentaryzacji,
- ewidencjonuje i archiwizuje dokumentacje zgromadzoną w wydziale zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 2-lat doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- znajomość przepisów w zakresie ewidencji sprzętu,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (min. WORD, EXCEL),
- dokładność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- usługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów INTRADOC,
- obsługa systemu informatycznego SWOP,
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Wyświetleń: 180