Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik działu obsługi Klienta
Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o. miejsce pracy: Kraków

DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: SP/10/2021
Zadania:
- Prowadzenie i aktualizacja cenników w systemie operacyjnym
- Koordynowanie przepływu dokumentacji technicznej pomiędzy odpowiednimi działami a klientami
- Obsługa i koordynacja zamówień klientów
- Zarządzanie stanami zapasów w magazynie
- Tłumaczenie z języka angielskiego dokumentacji technicznej
- Współpraca i wsparcie Działu Obsługi Klienta i Działu Sprzedaży
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziany kierunek chemiczny lub pokrewny)
- Biegła znajomość języka angielskiego, min. poziom B2
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Zaangażowanie i dobra organizacja pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Wiedza z zakresu procedur celnych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego i nabycia nowych kompetencji
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie
- Opiekę medyczną oraz kartę Multisport
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Atrakcyjne wynagrodzenie


Pozostałe oferty pracy w firmie DEKRA Praca Sp. z o.o.
Data dodania: 01-10-2021
Wyświetleń: 242
Wyświetleń: 242