Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Księgowy/a ds. Funduszy
Firma: Kelly Services miejsce pracy: Kraków
Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym. Numer wpisu do agencji zatrudnienia: 593/3.
Naszym klientem jest jeden z największych światowych dostawców usług finansowych dla inwestorów instytucjonalnych. Początki firmy sięgają 1974 roku. Obecnie Firma działa w 26 krajach na świecie. Główne Biuro w Polsce zlokalizowane jest w Krakowie.
Stanowisko: Księgowy/a ds. Funduszy
Lokalizacja - Kraków,
Obowiązki:
Przeprowadzenie kalkulacji wartości aktywów netto w określonym czasie z zachowaniem wymaganej dokładności.
Rozpatrzenie wpływu poszczególnych elementów funduszu na wartość funduszu.
Porównanie i potwierdzenie wartości kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych z bilansem, badanie odchyleń.
Weryfikacja pozycji według listy z zachowaniem procedur wymaganych przez klienta i SSB.
Terminowe dostarczenie wyników.
Weryfikacja wyceny funduszy w razie potrzeby.
Udział w projektach wewnątrz departamentu.
Aktywny udział w treningu i rozwoju umiejętności innych członków grupy według wymagań.
Aktywna postawa mająca na celu zmianę procesów i procedur z zachowaniem odpowiedniej dokumentacji.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (ekonomia, finance, matematyka, ekonometria).
Doskonałe zdolności analityczne i numeryczne.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Doskonała umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word.
Znajomość zasad księgowania funduszy będzie dodatkowym atutem.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Nasz klient oferuje:
Międzynarodowe i profesjonalne środowisko pracy.
Zapoznanie się z funkcjonowaniem struktur finansowych w globalnej instytucji.
Możliwość rozwoju osobistego poprzez udoskonalanie istniejących procesów, kontakt z wykwalifikowanym współpracownikami.
Szkolenia wprowadzające w obowiązki.
W razie zainteresowania prosimy o przesłanie swojego CV wraz z nr referencyjnym MT/KF/KR/2011 w języku polskim i angielskim na adres: m.templer@kellyservices.pl.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833."
Data dodania: 15-12-2011
Wyświetleń: 1640
Wyświetleń: 1640