kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca także w terenie, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Zakres zadań
- Gromadzi i kompletuje dokumenty, bada zasoby archiwalne i sądowe, analizuje zgromadzony materiał dowodowy, uczestniczy w rozprawach administracyjnych w urzędzie lub w terenie przy bezpośrednim udziale stron, świadków i biegłych, formułuje wnioski i opracowuje projekty pism i rozstrzygnięć w sprawach dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne
- Analizuje wstępnie operaty geodezyjne, w celu weryfikacji ich przydatności do prowadzonych w Oddziale postępowań administracyjnych
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na interwencje poselskie, senatorskie oraz skargi, wnioski i petycje
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami (np. ustawy o gospodarce nieruchomościami), zarządem i gospodarkę nieruchomościami drogowymi (np. ustawy o drogach publicznych), oraz w dziedzinach pokrewnych: prawo geodezyjne (np. ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne), wieczystoksięgowe (np. ustawy o księgach wieczystych i hipotece), a także orzecznictwa organów wyższej instancji i sądów administracyjnych
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce, analizy przepisów
- Umiejętność argumentowania i negocjacji
- Umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Odporność na stres
- Zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
- Kreatywność
Pozostałe oferty pracy w firmie Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Wyświetleń: 249