Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Księgowy/a ds. Funduszy

Firma: Kelly Services miejsce pracy: Kraków

Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym. Numer wpisu do agencji zatrudnienia: 593/3. Naszym klientem jest jeden z największych światowych dostawców usług finansowych dla inwestorów instytucjonalnych. Początki firmy sięgają 1974 roku. Obecnie Firma działa w 26 krajach na świecie. Główne Biuro w Polsce zlokalizowane jest w Krakowie. Stanowisko: Księgowy/a ds. Funduszy Lokalizacja - Kraków, Obowiązki: Przeprowadzenie kalkulacji wartości aktywów netto w określonym czasie z zachowaniem wymaganej dokładności. Rozpatrzenie wpływu poszczególnych elementów funduszu na wartość funduszu. Porównanie i potwierdzenie wartości kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych z bilansem, badanie odchyleń. Weryfikacja pozycji według listy z zachowaniem procedur wymaganych przez klienta i SSB. Terminowe dostarczenie wyników. Weryfikacja wyceny funduszy w razie potrzeby. Udział w projektach wewnątrz departamentu. Aktywny udział w treningu i rozwoju umiejętności innych członków grupy według wymagań. Aktywna postawa mająca na celu zmianę procesów i procedur z zachowaniem odpowiedniej dokumentacji. Wymagania: Wykształcenie wyższe (ekonomia, finance, matematyka, ekonometria). Doskonałe zdolności analityczne i numeryczne. Umiejętność pracy pod presją czasu. Doskonała umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word. Znajomość zasad księgowania funduszy będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Nasz klient oferuje: Międzynarodowe i profesjonalne środowisko pracy. Zapoznanie się z funkcjonowaniem struktur finansowych w globalnej instytucji. Możliwość rozwoju osobistego poprzez udoskonalanie istniejących procesów, kontakt z wykwalifikowanym współpracownikami. Szkolenia wprowadzające w obowiązki. W razie zainteresowania prosimy o przesłanie swojego CV wraz z nr referencyjnym MT/KF/KR/2011 w języku polskim i angielskim na adres: m.templer@kellyservices.pl. W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833."


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-12-2011
Wyświetleń: 1590