Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik centrum obsługi telefonicznej

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/0676
OBOWIĄZKI:

Szkolenia i coaching zespołu obsługi klienta, dbanie o rozwój podległych pracowników w zespole, osiągnięcie zaplanowanych celów usług, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: zdolności komunikacyjne


Wymagania inne:

Umiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów, umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej. Elastyczne godziny pracy: rozpoczęcie pracy między godziną 8:00 a 10:00. Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym, związanym z marketingiem, promowaniem firmy, kontakt z klientem, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zespole.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 10 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 29-01-2023
Wyświetleń: 60