Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Firma: Europapier Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Kraków

Europapier Polska należy do Grupy Heinzel Z SIEDZIBĄ W WIEDNIU, jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest  WIODĄCYM DYSTRYBUTOREM NA RYNKU PAPIERU I TEKTUR ORAZ MEDIÓW DO REKLAMY I HIGIENY.

 

W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.

 

W związku z DYNAMICZNYM WZROSTEM SPRZEDAŻY I PLANOWANYMI INWESTYCJAMI W RAMACH DŁUGOFALOWEJ STRATEGII ROZWOJU SEGMENTU 

HIGIENA

poszukujemy najlepszych kandydatów na stanowisko

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
  • ZAPEWNIENIE wysokiej jakości obsługi Klientów oraz KOORDYNOWANIE PROCESU SPRZEDAŻY
  • realizacja planów sprzedaży W ZESPOLE Z PRZEDSTAWICIELAMI HANDLOWYMI, w tym aktywne proponowanie produktów/informowanie o promocjach i nowościach, zbieranie potrzeb Klienta
  • przygotowywanie i składanie ofert Klientom oraz przesyłanie aktualnych cenników do Klientów
  • obsługa reklamacji klientów wg obowiązującego procesu
  • aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem możliwych źródeł pozyskania danych
  • wprowadzanie danych do baz CRM i kart klientów, obsługa procesu sprzedaży w SAP, w tym wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą 
  •  raportowanie działań i wyników
Wymagania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Dziale Wsparcia Sprzedaży, Biurze Obsługi Klienta itp.
  • doświadczenie w branży Higiena będzie dodatkowym atutem
  • wykształcenie minimum średnie
  • praktyczna znajomość obsługi systemów wspierających sprzedaż typu ERP, CRM, centralka telefoniczna
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • proaktywne podejście do realizacji zadań i determinacja w ich realizacji
  • umiejętność budowania kontaktu z Klientem PRZEZ TELEFON I E-MAIL 
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • chęć nauki i rozwoju umiejętności zawodowych

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość systemu SAP
  • znajomość j. angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
Oferujemy:
  • umowę o pracę lub B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
  • możliwość rozwoju zawodowego W POLSCE I ZAGRANICĄ
  • wdrożenie na stanowisko wraz z pakietem niezbędnych szkoleń
  • nowoczesne narzędzia do realizacji zadań: laptop, telefon komórkowy
  • prywatną opiekę medyczną Medicover, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, Bony świąteczne
  • dostęp do platformy e-tutor dla Pracownika i członka rodziny/partnera
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Europapier Polska Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w firmie: Europapier Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Kraków 02-06-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 29-12-2022
Wyświetleń: 99