kandydatów
Specjalista ds. kontroli ryzyka
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Kontrola ryzyka operacyjnego. Tworzenie, badanie, walidacja i ulepszanie procesów i standardowych procedur operacyjnych. Opracowywanie polityki wewnętrznej firmy w zakresie zarządzania ryzykiem. Wsparcie w monitorowaniu dostawców w celu zapewnienia zgodności z politykami firmy i zobowiązaniami płynącymi z umów. Publikacja dokumentów dotyczących wewnętrznych regulaminów. Tworzenie biuletynów i raportów. Zapewnienie nadzoru nad kluczowymi kontrolami proceduralnymi i wskaźnikami, ocena ryzyka, identyfikacja problemów i dostarczanie analiz.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata, umiejętności: silne umiejętności ilościowe, analizy danych i doskonała dbałość o szczegóły; umiejętność pracy z wysoce poufnymi sytuacjami i informacjami; umiejętności w MS Excel/PowerPoint, umiejętność samodzielnej pracy i pracy w wymagającym środowisku, znajomość języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 99