Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
IT Support - Technik Wsparcia IT
Firma: Hemmersbach miejsce pracy: Kraków
Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids’ Family.
IT Support - Technik Wsparcia IT
Kraków
TWOJE ZADANIA
- Rozwiązywanie problemów użytkowników i naprawa uszkodzonych urządzeń komputerowych
- Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z relacjami z klientami, eskalowanie problemów zgodnie z ustalonymi procedurami
NASZE WYMAGANIA
- Rozwiązywanie problemów i usuwanie awarii urządzeń użytkowników końcowych
- Udzielanie wsparcia użytkownikom komputerów stacjonarnych, laptopów, drukarek, skanerów, sieci LAN - routerów, przełączników i punktów dostępowych, urządzeń VPN
- Doświadczenie w pracy z różnymi systemami operacyjnymi - Windows (wszystkie wersje), Mac
- Doświadczenie w koordynowaniu wsparcia sprzętowego z dostawcami w zakresie pomocy technicznej typu "break-fix".
- Doświadczenie w instalacji/konfiguracji/rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem standardowym na stacjach roboczych, w tym w obsłudze systemu IMAC
- Znajomość zagadnień związanych z obsługą i rozwiązywaniem problemów z pocztą elektroniczną (konfiguracja i synchronizacja)
- Znajomość zagadnień związanych z narzędziami do współpracy, takimi jak Lync, oraz umiejętność ich rozwiązywania
- Dobra znajomość narzędzi Service Desk
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego i polskiego
BENEFITY
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
- Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family)
- Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
- Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych
TWOJE ZADANIA
- Rozwiązywanie problemów użytkowników i naprawa uszkodzonych urządzeń komputerowych
- Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z relacjami z klientami, eskalowanie problemów zgodnie z ustalonymi procedurami
NASZE WYMAGANIA
- Rozwiązywanie problemów i usuwanie awarii urządzeń użytkowników końcowych
- Udzielanie wsparcia użytkownikom komputerów stacjonarnych, laptopów, drukarek, skanerów, sieci LAN - routerów, przełączników i punktów dostępowych, urządzeń VPN
- Doświadczenie w pracy z różnymi systemami operacyjnymi - Windows (wszystkie wersje), Mac
- Doświadczenie w koordynowaniu wsparcia sprzętowego z dostawcami w zakresie pomocy technicznej typu "break-fix".
- Doświadczenie w instalacji/konfiguracji/rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem standardowym na stacjach roboczych, w tym w obsłudze systemu IMAC
- Znajomość zagadnień związanych z obsługą i rozwiązywaniem problemów z pocztą elektroniczną (konfiguracja i synchronizacja)
- Znajomość zagadnień związanych z narzędziami do współpracy, takimi jak Lync, oraz umiejętność ich rozwiązywania
- Dobra znajomość narzędzi Service Desk
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego i polskiego
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Praca zdalna w czasie pandemii
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Praca zdalna w czasie pandemii
Praca Specjalista ds. Informatyki
Praca IT Support - Technik Wsparcia IT
Praca Tarnów
Hemmersbach
Praca Specjalista ds. IT małopolskie
Praca Nowy Sącz
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia Kraków
Praca Kraków
Pozostałe oferty pracy w firmie Hemmersbach
Młodszy Inżynier Serwisu IT w firmie: Hemmersbach miejsce pracy: Kraków
24-05-2023
IT System and Server Administrator w firmie: Hemmersbach miejsce pracy: Kraków
10-05-2023
Data dodania: 30-03-2022
Wyświetleń: 153
Wyświetleń: 153