Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Front Office Cluster Manager / Kierownik Recepcji

Firma: EURO-HOTELE SP. Z O.O. miejsce pracy: Kraków

Ogłoszenie numer: 6686217, z dnia 2022-03-14

Kompleks DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Conference Centre oraz Hapmton by Hilton Kraków to hotele należące do marki cieszącej się od kilkudziesięciu lat doskonałą reputacją na całym świecie.

Jeżeli jesteś pasjonatem hotelarstwa, lubisz kontakt z ludźmi, uwielbiasz pracę zespołową, a do tego jesteś optymistą i zarażasz uśmiechem – czekamy właśnie na Ciebie!

 

Aktualnie poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:

Front Office Cluster Manager / Kierownik Recepcji

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie, kontrola oraz nadzór nad funkcjonowaniem nadzorowanych działów Recepcji i Rekreacji w hotelu DoubleTree oraz działu Recepcji w hotelu Hampton by Hilton.
  • Monitoring kluczowych wskaźników satysfakcji Gości związanych z podległymi obszarami z naciskiem na ciągłe doskonalenie.
  • Zarządzanie administracją Front Office oraz powiązanymi z nią procesami finansowymi.
  • Właściwe reagowanie na skargi Gości poprzez próbę naprawienia sytuacji od razu.
  • Właściwe zarządzanie podległymi pracownikami poprzez stawianie im określonych celów oraz kontrola realizacji przyjetych ustaleń, rozwój kompetencji pracowników, prowadzenie regularnych spotkań z pracownikami.
  • Stały monitoring części hotelowej pod kątem przestrzegania standardów marek DoubleTree i Hampton oraz wdrażanie rozwiązań związanych ze zmianami w standardach i realizacja zaleceń po audytowych.
  • Dbałość o wzrost wartości sprzedaży w Dziale Recepcji i Rekreacji.
  • Dbałość o optymalizację wyniku ekonomicznego hotelu poprzez nadzór nad kosztami w nadzorowanych działach.
  • Rekrutacja i ciągłe szkolenie powierzonego zespołu.
  • Reprezentowanie hotelu w ramach powierzonego zakresu obowiązków.
  • Ścisła współpraca z innymi działami hotelu, a w szczególności z Działem Rezerwacji i Służby Pięter.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość systemu OPERA
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie: min 3 lata na podobnym stanowisku, preferowane w hotelu sieciowym
  • Umiejętności: doświadczenie w zarządzaniu zespołem, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres, dyspozycyjność, bardzo dobra komunikacja, bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie EURO-HOTELE SP. Z O.O.
Etat Asystent biurowy w firmie: EURO-HOTELE SP. Z O.O. miejsce pracy: Kraków 14-03-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 14-03-2022
Wyświetleń: 160