kandydatów
Influencer Marketing Specialist (Zespół Marek Własnych)
Firma: eobuwie.pl S.A. miejsce pracy: Kraków
eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Tworzeniem spójnych koncepcji akcji Infuencerskich dla różnych platform w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTok, YouTube)
- Nawiązywaniem i nadzorem nad przebiegiem długo i krótkoterminowych współprac z Influencerami
- Przygotowaniem briefów i egzekwowaniem ustalonych założeń
- Współpracą przy produkcji i adaptacji treści marketingowych
- Nawiązywaniem relacji mediowych, wraz z przygotowywaniem i dostarczeniem niezbędnych materiałów dla dziennikarzy
- Optymalizacją i raportowaniem wyników kampanii
- Współpracą w realizacji eventów i akcji wizerunkowych
- Współpracą z zespołami Działu Marketingu, E-commerce, Direct Marketingu w celu tworzenia harmonogramów, materiałów do publikacji i realizacji spójnych działań
- Śledzeniem bieżących trendów w branży fashion, a także aktywności konkurencji
- Minimum 1- letniego doświadczenia w Influencer Marketingu
- Doświadczenia w prowadzeniu akcji Influencerskich za pośrednictwem różnych platform w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTok, YouTube)
- Znajomości branży i umiejętności tworzenia spójnej, efektywnej strategii dla akcji Influencerskich
- Wysokich zdolności negocjacyjnych oraz organizacyjnych
- Doświadczenia w pracy z dziennikarzami i mediami
- Znajomości środowiska pracy w e-commerce
- Umiejętności analizy skuteczności prowadzonych działań
- Zainteresowania związanego z mediami społecznościowymi, modą i kulturą
- Kreatywności, poczucia estetyki oraz nastawienia na szukanie innowacyjnych rozwiązań
- Umiejętności planowania i terminowości
- Znajomości trendów i najnowszych rozwiązań w obszarze prowadzeniu efektywnych działań Influencerskich z wykorzystaniem Social Media, E-commerce i Direct Marketingu
- Samodzielności, zdolności szukania alternatywnych rozwiązań
- Umiejętności pracy w zespole
- Dokładności i dbałości o szczegóły
- Mile widziane doświadczenie w branży fashion
- Pracę w największej w Polsce i prężnie rozwijającej się firmie modowej
- Samodzielne stanowisko z możliwością kreowania wizerunku nowych marek
- Rola związana z atrakcyjną branżą fashion
- Realny wpływ na rozwój nowych marek, uczestnictwo w przygotowaniu strategii komunikacyjnych
- Doświadczenie w wysokiej jakości produkcjach sesji zdjęciowych i video
- Współpracę z Ambasadorami i Influencerami
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną w LuxMed,
- Zniżki na najlepszą modę (eobuwie.pl, MODIVO i CCC)
- Program poleceń dla Pracowników (za polecenie nowego pracownika 1500zł dodatkowej premii!)
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie 'na Ty'.
Pozostałe oferty pracy w firmie eobuwie.pl S.A.
Wyświetleń: 168