Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim i angielskim

Firma: Pontica Solutions miejsce pracy: Kraków

Ogłoszenie numer: 5882520, z dnia 2021-10-25

 

Pontica Solutions is an award-winning Bulgarian BPO and ITO company, founded as a start-up in 2015 by experienced professionals in the industry.We offer a variety of opportunities for young talent to develop and grow in the field of customer success, people management, project management, marketing and IT. Our main goal is to create a sustainable and diverse team because we believe that our people are our biggest asset. Today, we partner with companies in the field of technology, gaming, e-commerce, and retail and keep expanding our portfolio at a very high pace.

Flexible
We offer a stable occupation with permanent labor contracts and work schedules with 4, 6 or 8 hours per day.

Dynamic
The well-being of our employees is a top priority. We provide a dynamic workplace and a positive environment, invest in their development and encourage fun and team-building initiatives.

Friendly
We love to treat our workplace as home. We also spend many hours together participating in sports activities, charity events and social initiatives.

Encouraging
We know how important is for everyone to be heard and we strongly believe that all opinions matter. Our senior strategic management is always available to all team members to share and learn. We keep our promises and help employees adapt to the constant change in our clients’ business needs and market trends.

Growing
#wegrowtogether with one of the fastest growing companies. Lots of local and international career opportunities, with less hierarchy, empowerment of proactivity, coaching and training.

Developing
Our highly effective training programs have turned our team members into professionals, who provide excellent customer service and constantly improve their skills. Work with us and improve your spoken and written language skills.

Additional health insurance; Sports card; Refer-a-friend program; Team-buildings and parties; Flexible working hours; Convenient office location; Skill perfection and personal development programs; Fresh fruit and free drinks at the office; Performance bonuses, recognition gifts, tenure bonuses; Social responsibility initiatives.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim i angielskim

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Nr Ref.: IT

 

Opis stanowiska

**Wszystkie wywiady będą prowadzone zdalnie (online lub telefonicznie). 

 

W ciągu 5 lat nasz klient przekształcił się ze start-upu w wiodącą w Europie platformę logistyczną, która pozwala firmom z dowolnej branży dostarczać klientom produkty z niespotykaną wcześniej szybkością i wydajnością. 

 

Dołącz do naszego zespołu w Krakowie i pracuj w ciekawym projekcie, które zmienia sposób dostarczania towarów na obszarach miejskich. 

 

TWOJA ROLA:
  • Komunikacja z kurierami i klientami, aby zapewnić płynną realizację każdej dostawy (przez czat i e-mail). 
  • Rozwiązywanie problemów, które mogą pojawić się w czasie dostaw. 
  • Szybkie reagowanie i wprowadzanie ewentualnych zmiany w procesie dostaw. 
  • Rozwiązywanie problemów na drodze klient - dostawca. 
  • Współpraca ze wszystkimi zespołami, aby poprawić wydajność floty dostawców. 

Wymagania

  • Doskonała komunikacja pisemna i ustna w języku włoskim. Język angielski na poziomie co najmniej komunikatywnym. 
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, ale będzie plusem. 
  • Znajomość obsługi komputera i umiejętność rozwiązywania problemów 
  • Szukamy osób energicznych, dobrze zorganizowanych i zdolnych do zarządzania zadaniami. 

Oferujemy

  • Premie za wydajność. Bonusy za polecenie. 
  • Elastyczne godziny pracy (zmiany od poniedziałku do niedzieli). 
  • Pełne szkolenie – zapewnia klient. 
  • Dodatkowe świadczenia zdrowotne i karta sportowa. 
  • Otwarty zespół zarządzający promujący innowacyjność, rozwój osobisty i zawodowy.
  • Stałe zatrudnienie; pełny etat. 

Zatrudniający: Pontica Solutions 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Pontica Solutions
Etat Junior System Administrator w firmie: Pontica Solutions miejsce pracy: Kraków 23-06-2022
Etat Customer Care Advisor with French and English w firmie: Pontica Solutions miejsce pracy: Kraków 29-04-2022
Etat Customer Care Advisor with German and English w firmie: Pontica Solutions miejsce pracy: Kraków 29-04-2022
Etat Junior System Administrator w firmie: Pontica Solutions miejsce pracy: Kraków 25-10-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 25-10-2021
Wyświetleń: 164